Monday, May 10, 2010

TA'ARUF WEEK

dah lama rasanya tak update blog nie...kekangan waktu dan masa mencemburui aku untuk meng update blog nie....huhuhuh...first aku start dengan musim taaruf...before tue aku cakap,ta'aruf kali ini,untuk kali kedua aku under multimedia...at first aku rasa sedih gak, sebab member aku,teha,kay, under pc,,,so aku sorang under mm..mula2 aku rasa macam kekoh gak,sebab semua ahli group ak budak ict except ak budak aad...tapi alhamdulilah...semuanya ok...dah aku merasa seronok dapat kenal ngan diowang...(ain,shira,k,umi,abg redha,jojie,)mis u alll...and thank cause give me a chance to know all of you and the happiness that we feel together...ok...sekarang aku cerita pasal perjalanan sewaktu ta'aruf. first aku start dengan induction course dekat hotel morib...selama 3 hari aku bertapak dekat situ....aku suka view dekat situ...ade laut...macam kat tanjung pown ade environmentnya...yang bezanya tempat tu sebab bersih and x de orang berdating...heheheheh..dan lagi yang best...aku tido sowang2 atas katil hehehehe(x de pergaduhan teha curi selimut aku)..the.,,preparation day...waktu ini busy gak,,,sebab nak setttlekan tag,backdrop design,gimmick,design template and master plan.....tahun ini,,,tag yang di design oleh jojie...dipuji sebagai tag yang paling cantik diantara musim2 taaruf yang lain...(aku pun tumpang gembira...walau pown aku x design tapi idea aku diterima on tag design process)..then...aku bersama k.uim,redha, mencipta design for booklet and barang untuk gimmick,aku bersama ain,n shira...(dan satu yang paling seronok design kitaorang dipuji dr asiah masa lauching ta'aruf week.sonok +bangga pown ada...hehehehe)..and then ta'aruf week pown start...hari first agak kelam kabut ckit...sebab aku person in charge kat back stage datang lmbt...sakit gak telinga kena marah ngan budak prep n tech...tapi aku tak amik pusing sangat coz aku tahu mmg salah aku,,,and after tue,,,everything under control walaupown ada sikit2 salah faham antara budak mm ngan prep n tech...,last prep and tech we have dinner...sonok gak,,,dapat byk makn kek...sampai rasa nak pecah perut(selamt x jadi...kalo jadi betul, confirm ak x sempat tulis post kali ini.hehehehe)...end....

No comments:

Post a Comment