Thursday, May 20, 2010

sambungan part 2

Sakitnya hati bila dicurangi, berita pertunangan antara faizal dan farah yang dikhabarkan oleh liza, membuatkan fatiha jatuh terduduk...titis-titis mata sudah mula membanjiri muka,,,,disaat itu, hati aNis bagai disia-SIAT..LUKANYA amatlah mendalam, perasaan sedih selepas bercerai belum habis,ditambahi dengan berita yang baru diterima tadi......to be continued...

p/s:skunk aku dalam proses membuat novel....kekangan waktu,menyebabkan aku gagal menyiapkan cerita ini...dan aku mengharapakan sokongan dan nasihat kawan-kawan aku(min,iqah,teah,etc)dalam mengedit ayat-ayat (kerana aku masih lagi lemah dan mereka lebih mengetahui aku)heheheheh....... dah aku harap...novel ini berjaya direalisasikan...doa daripada semua amat aku harapkan...amin.....

No comments:

Post a Comment