Monday, May 17, 2010

???????????????????

Sebenarnya..aku benci tengok adammamya..cerita ini membuatkan aku teringat kembali kepada hamizah..Scandal wan..sebab budak perempuan tue suka giler dengan drama tue.sekarang aku berada dalam situasi di mana aku masih lagi keliru dengan perasaan aku..hakikatnya aku memang sayang lagi dekat dia…tapi entahlah…aku takut...dua tiga hari ini,aku selalu berfikir…adakah aku patut memberi dia peluang kedua…tapi aku takut dia akan curang lagi kepada aku..aargggghhh…..aku berada dalam keadaan dilemma.walau pown,dia telah memberi penjelasan tapi aku masih lagi ragu- ragu terhadap kejujurannya.hati aku mengatakan dia tipu…aku pown bingung…aku takut aku terlampau mengikut perasaan….erm….walaupown sekarang ramai insan yang menunggu aku menyahut cinta mereka,,tapi hakikatnya aku tak boleh…aku cuba untuk melupakan dia…tapi tak boleh….hal yan g berkaitan dengan hati ini sukar untuk dimengerti…seperti malam ini…aku begitu rindu kepadanya…teringat kembali memori dimana aku dan die menghabiskan malam bersama di telefon…walaupown…aku yang banyak bercerita sedangkan dia hanya menjadi pendengar setia,,,tapi aku berasa bahagia…sekarang malam aku hanya dipenuhi dengan membca majalah yang telah aku ulang berkali-kali,,,huhuhuhuhuuuu(hingga naik muak pown ada)*_*

No comments:

Post a Comment