Tuesday, May 18, 2010

SELAMAT PAGI...

post kali ini tak tahu nak tulis apa....aku merasa aku kehilangan sesuatu..sesuatu yang aku sendiri tak tahu..pagi-pagi aku bangun,,,termenung sendirian atas katil,,entahlah...aku pun tak tahu apa yang aku fikirkan...today....aku terasa kekosongan dan kehilangan.....ermmmm...what happen to me...arrgh.....(aku hanya boleh menjerit di dalam hati)perasaan yang sengsara terpendam dalam hati tak dapat aku luahkan...arrghh....kenapa post aku kali ini macam tak best aje....erm.......disaat die mengungkapkan kata perpisahan,...hati aku berasa kelam...,dunia ku rasakan gelap sementara,,,air mata yang sejak tadi ku tahan,,gugur juga akhirnya...(arghh...malunya aku)kenapa aku perlu menjatuhkan air mata aku, kepada lelaki yang tak menghargai aku....dau tiga hari ini aku memikirkan apa kesalahan aku,,,sehingga aku diperlakukan sedemikian,,,sudah tiga hari aku tidak ke kuliah...badan aku terasa lemah...aku hanya mampu baring di atas katil.....to be continue

No comments:

Post a Comment