Sunday, December 12, 2010

SEDIH LAGI

Bilik difikirkan balik..aku sudah banyak berubah.aku bukan lagi adida yang dulu..aku menjadi adida yang baru,,bila difikirkan adida yang dulu lagi better dari adida yang sekarang.kadangkala aku rindu diri kau yang dulu,dulu aku pendiam..betapa marahnya aku,,aku lebih rela mendiamkan diri.hidup aku bebas aku tidak ada masalah dengan jiwa.aku rasa tenang.aku menjadi berubah bila aku mula mempelajari cinta..cinta pertama mengajar aku erti rindu, sakit,dan merubah aku menjadi seorang yang pemarah,,sensitif.banyak elemen negative masuk kedalam diriku…tanpa aku sedar,,aku bukan sahaja menyakiti diriku tapi orang yang berada di persekitaran aku,,,argggh,,,betapa rindunya aku yang dulu…aku menagis dan menyesali aku masih tidak boleh kembali diri aku yang dulu…

Cinta kedua mengajar aku erti kesakitan, kesetiaan, kedukaan,kegembiran.tapi semua itu hanya sementara…aku bercinta selama dua tahun,,berakhir juga dengan perpisahan..percintaan kedua amat menyeksakan aku…hati aku luka dengan teruk….pertama aku di curangi…aku dibohongi…aku di kutuk…tapi betapa bodohnya aku,,,,aku masih lagi menyayangi dan merinduinya walaupun berbagai yang dia lakukan kepadaku,setiap hari aku masih lagi menungu pesanan dan panggilan daripadanya…argghhh..bodohnya aku…kenapa dengan dia, aku susah untuk melupakan,,,berkali-kali aku cuba tetapi ingatan aku terhadap dia tak pernah pudar bahkan semakin kuat..

Aku menjadi tertekan disebabkan dia,hari-hari aku nangis..hari-hari hati aku sakit…..pernah satu ketika aku melakukan perkara yang bodoh.. nasib aku baik, aku diselamatkan olah teah,disebabkan terlampau sayang kepadanya…aku berubah menjadi begitu lemah….aku tak berdaya bila berjauhan daripadanya…aku sayang dia..aku terlampau sayang dia…..huhuhuhuhu………aku tak berdaya untuk menolak perasaan yang hadir dalam hati aku ini…..

No comments:

Post a Comment