Sunday, December 12, 2010

MAHER ZAIN

Terasa segar mata nie,,padahal semlam aku tak tido lagi,,erm entahlah tak tahu kenapa.tadi layan tgk scary movie 1..kelakar giler,,sekarang tengah dok melayan lagu maher zain(cari ketengan sebelum melelapkan mata)hehehehehe…waktu convest kat tempat aku,,maher zain dating wat performance,before tue aku still tak tahu sape die(ketinggalan sungguh aku nie).bile orang Tanya ko tak g kew konsert maher zain.(dalam hati, berdetik,sapa tue),tak g pown,,,busy r…malam tue akak aku pown pergi gak pelik gak,,macamne dia ley tahu,,and aku di inform penuh satu hall cac orang dating..(dahsyat gak penagan maher zain nie),bile kawan aku pasang lagu die,,baru lor aku tahu,,,lagu nie aku selalu dengar Cuma tak tahu sape artist die,,hari nie,,entah ape kejadahnya aku search image maher zain(iye r..tak pernah tengok kot,,tahu nama aje.)(ensem gak dia)heheheheh,,,k,,,nak layan lagu thank you all dulu..salam

No comments:

Post a Comment