Saturday, January 30, 2010

KEINDAHAN PELANGI




Post kali ini aku agak sentimetal..sepanjang hari ini aku rasa kesunyiaan dan kebosanan yang teramat...sepanjang petnag tadi internet wat hal ini yang membuatkan aku bertambah bosan...kredit pulak x ada.hampeh betul...tut..tut..aku dapat msg,moon transfer kredit kat aku..agak sonok r.dengan rasa excited aku pown call r die..tapi aku dikecewakan..
hye u wat pe?
u i busylah..
erm..teman i kejap boleh..i kebosanan yang termat.member2 i smue x balik(dengan sore yang sedih...untuk menarik simpati)
tut..........tut.......(hampeh die letak phone)dalam hati geram giler
hbs segala makian keluar...
erm...ap nak buat nie....
entahlah sebenarnye tajuk post tue x ade mengena pown,,main taram aje letak aje.hehehehe(entah papa aje si dida nie)hehehehehe
idea byak tapi rasa mals nak taip..
erm...layan cookies ngan komik lah...(entahlah ak pown x taw ape yang aku mengarut nie.dah r).........

No comments:

Post a Comment