Saturday, January 30, 2010

HARGA YANG TAK TERNILAI



hari ini,rasa agak emo ckit.entahlah,bila difikirkan balik,ak tiba-tiba rasa takut..rasa macam tak percaya pown ada..semalam aku pergi hantar adk g IJN for the medical checked,and the result coz me think how valueble life is..erm..adk disahkan oleh 3 doctor pakar that she have problem with her injap.tiga injap adk didapati ada problem and need aan operation..erm..kesiannya adk.walaupown die senyum dan gelak,tapi ak taw dalam hati die mesti takut giler..banyangkan dengan umur yang sekecik itu die perlukan operation,doc bagitahu that she need operation to put the m injap baru untuk tukar injap yang rosak,bukan satu tapi dua,,erm..waktu ini aku rasa berapa bersyukurnya tehadap kesihatn ynag baik yang diberikan Allah..dan citer pasal adk,injap tue hanya tahan selama 10 tahun dan after that adk kena buat operation lagi,,dan adk terpaksa bergantung kepada ubat seumur hidup..ak x dapat bayangkan kalo itu terjadi kat aku..aku sayang adk..sorilah,aku sangat emo hari ini...aku cuma berharap adk cepat sembuh dan dapat hidup denagn gembira.aku akan sentiasa menyokong adk..i luv my sister very much.ermmmmmmmm......................adk adalah harta yang tak ternilai bagi aku.dan aku pown rasa semua orang kat dunia ini mesti sayangkan adik mereka..

No comments:

Post a Comment