Friday, July 2, 2010

TA'ARUF LAGI

displine and ibadah bureau yang aku dapat....agak tekejut jugak...sebab lari dari sikap aku yang sebenar and aku tak pernah apply for that bureau...huhuhuu(sekarang aku dalam proses untuk membiasakan diri)...before ini...aku dah terbiasa menjadi bureau untuk multimedia...(huhuhu...miss nak tangkap gambar...boleh tengok ragam-ragam committee and student...)..tapi sekarang aku kena membiasakan diri untuk bangun awal...coz during ta'aruf week aku kena bangun seawal 4 pagi untuk kejut student bangun subuh....huhuhuh.dan aku juga kena mencari kasut baru(coz kasot aku semua high heels), takot patah +kaki sakit...huhuhuhu(hilang budget sem nie kena beli kasut baru..(huhuhuhu)

hari ini hari kedua ak join bureau ak(DNI)....aku masih lagi merasa janggal dan masih susah untuk memorize name sorang-sorang(satu dari problem aku...)..huhuhu..hari ini aku kena set timing..berjalan dari mariam ke CAC...and dari CAC ke masjid....afrter ini...aku kena tengok balik signage untuk kyk...(kalo ada yang x cukup...so kena wat balik...and pukul 3pm aku ada shooting pic untuk tag..(dulu aku yang setting and capture pic)...huhuu...skunk orang lain wat untuk ak...
p/s: pc nak meeting kena out dulu...huhuuh
sambung kemudian.....

No comments:

Post a Comment