Friday, February 19, 2010

POJECT BARU LAK PULAK......


untuk project kali nie aku kena deal with textile technique(kena masok bengkal menjahit r nampak gayanye)huhuhuhu
kali ini we are required to design anything for home accesories,from the simple one into the complicated one(boleh kena migrain gak fikir sebab banyak sangat)...
sampai skunk ak masih blur lagi object apa yang aku nak propose sebab banyak sangat dan aku kena matching ngan concept either traditional nor contemporary......erm.........
kepeningan yang melanda...........huuhuhu(rasa macam nak keluar cari ilham).
erm hari ini gak aku termiss nak attand satu talk..ak u dah excited..dah siap pakai baju kurung...x pasal2 aku tengok jam dah pukul satu.hampeh aku terlepas..tengok phone banyak lak call and message(sorie aramiya,mmg betul2 x sedar...tido mati)nie mesti kes keletihan yang melampau sebab malam before tue aku tido kat kol 5pagi pasto kol 7 aku dah bangun tue yang ak letak badan atas katil rasa macam berada dispa sebab letih teramat......

No comments:

Post a Comment